AutoBlog گزارش میدهد که CarShield، ارائهدهنده قراردادهای خدمات خودرو، به دلیل تبلیغات گمراهکننده که شامل آگهیهای تلویزیونی با حضور افرادی مانند IST و سایر افراد مشهور است، مجبور به پرداخت 10 میلیون دلار جریمه به کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده شده است.
CarShield به دروغ ادعا کرد که مشتریان هرگز مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات قطعات زیر کاپوت مانند موتور و گیربکس نیستند. این شرکت قول داد در صورت خرابی خودرو، خودروی اجاره ای را در اختیار مشتریان قرار دهد. اما این وعده برای همه مشتریان محقق نشده است.
شعارهایی مانند «آرامش ذهن» و «دیگر هرگز برای تعمیرات گران قیمت خودرو پرداخت نخواهید کرد» توسط کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده تبلیغات گمراه کننده تلقی می شوند. اگرچه افرادی مانند IST و کریس برمن و ویویکا فاکس از CarShield حمایت کرده بودند، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده دریافت که بسیاری از آنها واقعاً از این سرویس استفاده نکرده بودند.
این سرویس Carshield بین 80 تا 120 دلار در ماه برای مشتریان هزینه دارد که می تواند قرارداد بسیار ارزشمندی برای ارائه خدمات ادعا شده باشد. اما بسیاری از مشتریانی که قراردادهای CarShield را خریداری کردند، پس از کشف پوشش خود احساس کردند که فریب خورده اند، به آنچه وعده داده شده بود عمل نکردند. این منجر به هزینه های غیرمنتظره تعمیر و نارضایتی کلی مشتری شد.
اگرچه کارشیلد بسیاری از اتهامات FTC را رد می کند، اما با پرداخت 10 میلیون دلار جریمه موافقت کرده است. همچنین قول داده است که در مورد پوشش خود شفافتر عمل کند و اطمینان حاصل کند که همه افراد مشهوری که مورد حمایت قرار میدهند، مشتریان واقعی مجموعه هستند.