تمام داستان های موسیقی «مست عشق» را یک جا بخوانید


این مطلب از گروه وب گردی تهیه شده و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

بعد از گذشت نزدیک به 5 سال از شروع فیلمبرداری و تمام مسائلی که در این مدت گریبانگیر فیلم مست عشق بود، بالاخره این فیلم اکران شد و در گیشه بسیار موفق بود. اما ظاهرا حاشیه های این فیلم به پایان نمی رسد.




تمام داستان های موسیقی را بخوانید





ماجراهای فیلم عشق دکل حتی قبل از فیلمبرداری شروع شد. مشکل دعوت از یک بازیگر ترکیه ای برای ایفای نقش مولانا بود و طبیعی بود که این خبر واکنش های زیادی را در پی داشت. فرهاد توحیدی نویسنده فیلمنامه این فیلم از انتخاب بازیگر ترکیه ای برای این نقش دفاع کرده بود اما حسن فتحی به سرعت اعلام کرد که مانند نقش شمس در این فیلم، نقش مولانا را نیز یک ایرانی بازی می کند. بازیگر به هر حال پس از مدتی مشخص شد که پارسا پیروزفر در این فیلم نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس بازی خواهند کرد. علاوه بر این بازیگران ترک نیز معرفی شدند. موضوع بعدی کرونا بود که فیلمبرداری را متوقف کرد. اما در اکتبر 2019، تهیه کننده ترکی فیلم ویدئویی از سکانس های جدید این فیلم منتشر کرد و در توضیحی گفت که فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده و به زودی در روز جهانی مولانا اکران می شود. ضمناً نسخه هشت قسمتی این فیلم در قالب سریال از شبکه ماهواره ای پخش می شود.

مست از عشق

اما آنچه در ایران اتفاق افتاد کاملاً متناقض بود. حسن فتحی در نامه ای با لحنی تند اعلام کرد این فیلم تمام نشده و تهیه کننده ترکی فیلم مجوز پخش آن را ندارد و پخش خودسرانه آن توسط طرف ترک بدون اجازه تهیه کننده ایرانی. و سرمایه گذار مبنای قانونی ندارد. سرانجام این دعواها در سال 1400 به پایان رسید و فیلم در این سال اکران شد. اما موضوع سریال چهار پنج قسمتی از همان ابتدا با مخالفت حسن فتحی مواجه شد.

مست از عشق

چیزی که اخیرا در مورد این سریال مشکل ساز شده است، پست اینستاگرامی علیرضا طلیسچی خواننده پاپ است. وی با انتشار آهنگی به نام مست عشق در صفحه شخصی خود نوشت: «مست عشق منتشر شد! قطعه پایانی نسخه کاملتر پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است که قرار است با عنوان سریالی چند قسمتی از شبکه تلویزیونی خانگی.

از زحمات جناب آقای علیزاده تهیه کننده دوست داشتنی این پروژه درجه یک تشکر می کنم و این درخشش را به همه عوامل خوب این اثر تبریک می گویم. امیدوارم از شنیدن آن لذت ببرید.”




  • تجاوز مرد شیطان صفت به زن تهرانی در نقش مسافر + جزئیات

آیا این خبر مفید بود؟








منبع

مطالبمرتبط

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید