شرایط عجیب هدیه تهرانی برای بازی در مختارنامه / محمدرضا شریفی نمی آیم!


این مطلب از گروه وبگردی است و صرفا جنبه سرگرمی دارد

در پروژه عظیم «مختارنامه» نام بازیگران زیادی آمد اما خودشان نیامدند. حالا همه می دانیم که نقش مختار به فریبرز عرب نیا رسید، نقشی که میر باقری در ابتدا برای جمشید هاشم پور نوشته بود. به جز هاشم پور کدام بازیگر دیگر به مختار نیامد؟




شرایط عجیب هدیه تهرانی برای بازی در مختارنامه / محمدرضا شریفی نمی آیم!





اگر زیاده روی تلویزیون در نمایش زمان و بی زمانی «مختارنامه» که از اولین پخشش در سال 1389 تقریبا هر سال از شبکه های مختلف سیما روی آنتن می رفت و حالا نامش مترادف با تکرار مفرط است، نبود. از جوک های رنگارنگ، این سریال با تعداد دفعات پخشش با داستان، بازی، بازیگران، طراحی صحنه، گریم و کارگردانی به یادگار ماند.

هدیه تهرانی او از نیمه دوم دهه 1370 تا پایان دهه 1380 سوپراستار زن سینمای ایران بود. گروه کارگردانی «مختارنامه» برای بازی در نقش جاریه، همسر عمر سعد با او تماس گرفتند و طبق کتاب، تهرانی بدون خواندن فیلمنامه، تنها به شرطی که محمدرضا شریفی نیا در فیلم حضور نداشته باشد، نقش جاریه را پذیرفت. سلسله. به گفته نویسنده کتاب «پرونده مختارنامه»، گیفت تهرانی برای کل نقش دستمزد معقول 75 میلیون تومانی ارائه می دهد و حتی پس از چک و معاوضه، 2 میلیون تومان تخفیف می دهد. اما شریفی نیا این ذهنیت را به میر باقری داد که بازیگری مثل تهرانی باید مجانی در «مختارنامه» بازی کند و حتی گویا به میر باقری گفته بود که اگر خودش با تهرانی تماس بگیرد، تهرانی مجانی می آید. در نهایت این همکاری میسر نمی شود و نقش به ماهچهرا خلیلی می رسد که با مبلغی در حدود 37 میلیون تومان این نقش را بازی می کند.




  • اخبار اقتصادی/ مهم ترین 24 ساعت گذشته

آیا این خبر مفید بود؟








منبع

مطالبمرتبط

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید