یکم جالب:منابع نشان میدهند که شاسیبلند نمادین میتسوبیشی به عنوان یک شاسی بلند پلاگین هیبریدی بر پایه پلتفرم اوتلندر مجدداً معرفی خواهد شد. اما این خودرو چه شکلی می تواند داشته باشد و احتمالا چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ در این مقاله به رندر منتشر شده از نسل جدید پاجرو می پردازیم.
رندر رندر شده مشابه اوتلندر است و ردپای میتسوبیشی در همه جا به وضوح قابل مشاهده است. در مقایسه با اوتلندر، پاجرو بلندتر است و فاصله آن از سطح زمین افزایش یافته است.
چراغ های LED باریک و خطی در بالای جلوپنجره و چراغ های جلو قرار گرفته اند. قسمت پایین سپر برای افزایش زوایای ورودی خارج از جاده بهبود یافته است. نمای جانبی دارای ستون های مشکی و رینگ های جدید است که به ظاهری مدرن و شیک کمک می کند. در قسمت عقب، چراغ ها به شکل T طراحی شده اند.
کابین با تزئینات چرمی با دریچه های هوای عمودی و صفحه نمایش لمسی زیبایی کلی خودرو را بهبود می بخشد. در مقایسه با اوتلندر، پاجرو ابعاد داخلی بزرگ تری دارد و راحتی بیشتری را در ردیف سوم ارائه می دهد و ظرفیت حمل بار را افزایش می دهد. این خودرو همچنین دارای شارژ بی سیم، دستیار صوتی، هوش مصنوعی و به روز رسانی از راه دور، در کنار مجموعه ای جامع از ویژگی های فنی و کمک راننده خواهد بود.
گزارش ها حاکی از آن است که پاجرو از پلت فرم به روز شده CMF-C/D و نسخه ارتقا یافته موتور 2.4 لیتری پلاگین هیبریدی اوتلندر استفاده خواهد کرد، البته با افزایش قابل توجه قدرت. این پیکربندی شامل دو موتور الکتریکی در محور عقب و یکی در جلو است که در ارتباط با موتور بنزینی کار می کند. در مجموع انتظار می رود این خودرو قدرتی معادل 382 اسب بخار داشته باشد.
با موقعیت ممتاز پاجرو، رقبای اصلی آن می توانند لکسوس GX، لندرور دیفندر، جیپ گرند چروکی، رنج روور اسپورت، آئودی Q7، ب ام و X7 و اینفینیتی QX80 باشند.
منبع: ماشین های سواری
54322