گشت و گذار در اینترنت می تواند راهی عالی برای الهام گرفتن و برنامه ریزی سفر بعدی شما باشد. اما مراقب باشید! قرار نیست همه چیز دقیقاً (یا شاید اصلاً) مانند آنچه در اینترنت می بینید باشد.
برخی از مسافران، به ویژه اینفلوئنسرها، قصد دارند ماجراجویی های خود را به شیوه ای جذاب در رسانه های اجتماعی ثبت کنند. این یک تجربه بسیار ناخوشایند می شود زمانی که در نهایت به مقصدهای تبلیغاتی می رویم و با چیزی روبرو می شویم که انتظارش را نداشتیم. به عنوان مثال گردشگران ژاپنی پس از بازدید از پایتخت فرانسه به دلیل تبلیغات رویایی و نقش پررنگ پاریس در فرهنگ خود، دچار «سندرم پاریس» می شوند.
در ادامه می توانید مکان هایی را که در اینترنت با شکوه و عظمت نمایش داده شده اند را مشاهده کنید. اما واقعیت چیز دیگری است.