یکم جالب:این فراری F8 اسپایدر مانند خودرویی که سال گذشته معرفی شد، نام منحصر به فردی ندارد. جلوی خودرو دارای یک جلوپنجره کاملاً اصلاحشده با ورودیهای هوای متعدد و مجموعهای از لوازم جانبی فیبر کربنی است. تغییرات زیادی در گلگیرهای جلو وجود دارد.
تغییرات به همین جا ختم نمی شود. این تیونر دارای رینگ های فیبر کربنی 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب برای این خودرو می باشد. F8 Spyder همچنین دارای رکاب های جانبی جدید است، در حالی که قسمت عقب با دو بال کوچک، یک ورقه کربن فورج و یک دیفیوزر جدید بازسازی شده است. این خودرو همچنین دارای اگزوزهای چهارگانه جدید است.
به فضای داخلی می رسیم که مطمئناً عجیب تر از بیرون است. چرم فیروزه ای را می توان تقریباً در تمام پنل های داخلی از جمله صندلی ها، داشبورد، پانل درها، کف پوش و فرمان مشاهده کرد.
منصوری کار خود را بر روی این F8 Spyder با ارتقاء موتور 3.9 لیتری V8 توئین توربوشارژر به پایان رسانده است، به این معنی که اکنون 868 اسب بخار قدرت و 960 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
منبع: ماشین های سواری
322