گزارش عملکرد سوپرمارکت اسنپ در سه فصل به بررسی عملکرد فروشندگان، رفتار کاربران و راهکارهای فروش بیشتر در پلتفرم سوپرمارکت اسنپ می پردازد.
به گزارش سوپرمارکت اسنپ، تاکنون بیش از 5 هزار فروشگاه در 31 استان کشور با این بستر همکاری داشته اند و در نتیجه این همکاری بیش از 7 میلیون کاربر حداقل یک بار از خدمات آنلاین فروش کالاهای سوپرمارکتی بهره مند شده اند. .
از نیمه دوم سال 1401 دو سرویس اسنپ اکسپرس (سفارش آنلاین از سوپرمارکت های محلی و زنجیره ای) و اسنپ مارکت (سفارش آنلاین از فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار) تحت عنوان سوپرمارکت اسنپ ادغام شدند و نتیجه این هم افزایی ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به کاربران این پلتفرم. .
در سال 1402، تنها یک سال پس از این ادغام، فروشگاه های شریک اسنپ سوپرمارکت رکوردها و دستاوردهای قابل توجه و گاه شگفت انگیزی را در این سال به ثبت رساندند:
ساعت 19:00 یازدهم بهمن 1402، فروشگاه های همکار سوپرمارکت اسنپ موفق به جمع آوری و ارسال 80000 قلم کالای سوپرمارکتی شدند. برای ارسال این میزان کالا به همکاری 10 هزار پیک موتوری نیاز بود.