یکم جالب:شاسی بلند سه ردیفه ایسوزو که ارتباط نزدیکی با پیکاپ ایسوزو D-Max دارد، اکنون علاوه بر تریم مجلل آلتیمیت، تریم جدیدی به نام RS را با طراحی اسپرت تر ارائه می دهد. در مقایسه با نسل دوم ایسوزو MU-X که در اواخر سال 2020 معرفی شد، بهروزرسانی جدید شامل یک چهره کاملاً بازطراحی شده است.
جلوپنجره جلوی خودرو بزرگتر است و دارای چراغ های LED تیزتر است. در نمای عقب نیز طراحان ایسوزو از چراغ های کشیده و پهن استفاده کرده اند.
در داخل، یک صفحه نمایش 7 اینچی جدید برای کیلومترشمار به همراه یک سیستم اطلاعات سرگرمی 9 اینچی که از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می کند، وجود دارد. تریم RS دارای ابزارهای مشکی و نور محیط قرمز است.
تجهیزات ایمنی با دوربین جدیدی که از ADAS پشتیبانی می کند، بهبود یافته است. بسته به سطح تریم، این موارد شامل دستیار حفظ خطوط، کروز کنترل تطبیقی و نظارت بر نقاط کور است. راننده همچنین به نمای فراگیر روی نمایشگر مرکزی دسترسی دارد که امکان مشاهده زیر خودرو را فراهم می کند.
زیر کاپوت، ایسوزو MU-X به دو گزینه موتور توربودیزل مجهز شده است. موتور پایه 1.9 لیتری 148 اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که گزینه قدرتمندتر 3.0 لیتری 187 اسب بخار قدرت تولید می کند. قدرت به چرخ های عقب (4×2) ارسال می شود، به جز مدل RS که سیستم 4WD را نیز ارائه می دهد. در تایلند، تمامی نسخه های MU-X مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک هستند.
مدل به روز شده اکنون برای سفارشات در تایلند باز است و انتظار می رود به زودی در بازارهای دیگر نیز در دسترس قرار گیرد. قیمت ایسوزو MU-X 2025 از 32300 دلار (معادل یک میلیارد و 900 میلیون تومان) برای نسخه پایه 4×2 Elegant 1.9 و تا 48000 دلار (معادل دو میلیارد و 830 میلیون تومان) برای گرانقیمت شروع میشود. مدل 4×0 4. 3. افزایش می یابد. از رقبای این خودرو می توان به تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت اشاره کرد.
منبع: ماشین های سواری
322