به گزارش خبرگزاری یکم جالب، بر اساس گزارش زومیت، بر اساس گزارش های منتشر شده در انجمن مالکان سایبرتراک، تسلا به دلیل مشکل در قسمت برف پاک کن، تحویل خودروهای سایبرتراک را متوقف کرده است. خریدارانی که انتظار داشتند خودروی جدید خود را در این هفته تحویل بگیرند، به دلیل مشکل حداقل یک هفته باید منتظر بمانند.
این خبر پس از چندین گزارش منتشر شده توسط مالکان Cybertruck رخ داد. برخی از آنها گفته اند که برف پاک کن خودروی آنها در برخی موارد حتی بلافاصله پس از تحویل خودرو شکسته است. پیش از این تسلا به دلایل دیگری از جمله پاره شدن روکش پدال سایبرتراک مجبور به توقف تحویل جدیدترین خودروی خود شد.
کارکنان مرکز خدمات تسلا به خریداران اطلاع داده اند که خاموشی فعلی به دلیل معیوب بودن موتور برف پاک کن این خودرو است. اما تاکنون هیچ تاییدیه یا فراخوان رسمی از سوی تسلا ندیده ایم.
برخی از کاربران و کارشناسان بر این باورند که این مشکلات قطعا بر محبوبیت برند تسلا و اعتماد مصرف کنندگان به این شرکت تاثیر خواهد گذاشت. زیرا Cybertrack یکی از محصولات جدید و محبوب این شرکت است. البته با توجه به سابقه نوآوری و پاسخ سریع و مناسب تسلا به چالش ها و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری خودروهای قبلی خود، به احتمال زیاد مشکلات مربوط به خودروی مورد نظر به زودی پایان خواهد یافت.
227227