عکس سبک واقعی و جذاب کویر قطب شمال/ جذابیت خیره کننده نازنین بیاتی که باور نمی کنید!


این مقاله از گروه وب گردی تهیه شده و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

نازنین بیاتی یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن سینمای ایران است که لباس های او در فیلم های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.




عکس سبک واقعی و جذاب کویر قطب شمال/ جذابیت خیره کننده نازنین بیاتی که باور نمی کنید!





نازنین بیاتی

نازنین بیاتی وی متولد 24 دی 1368 یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جوان ایران است که کار خود را با فیلم دربند آغاز کرد و خیلی زود به شهرت رسید. نازنین بیاتی با لباس های شیک در فیلم ها و جشنواره ها ظاهر می شود و استایل های او همیشه مورد توجه بوده است. در ادامه شیک ترین لباس هایی که نازنین بیاتی تاکنون با آن ظاهر شده است را مشاهده می کنید.

نازنین بیاتی

یکی از جذاب ترین نکات در مورد استایل نازنین بیاتی این است که به کدهای جلد اهمیت می دهد. یعنی در موقعیت های مختلف از لباس و استایل مناسب استفاده می کند. اگر قرار است در جشنواره مهمی شرکت کند باید لباس رسمی بپوشد. اگر در موقعیت هایی قرار می گیرد که کمتر رسمی هستند، لباسی را انتخاب می کند که مناسب شرایط باشد. بیاتی همیشه زیباست و به همین دلیل باید به او تبریک گفت.

نازنین بیاتی

برخی از افراد امضای شخصی برای استایل خود دارند. منظورت چیه؟ یعنی همیشه عناصری در سبک آنها وجود دارد که دیگران با وجود موارد ذکر شده آنها را تشخیص می دهند. نازنین بیاتی دقیقاً در این دسته قرار نمی گیرد. او برای خودش استایل های مختلفی ترتیب می دهد و به همین دلیل است که شاید نتوانیم بگوییم سبک شخصی دارد. نازنین گاهی از سبک های کلاسیک استفاده می کند و گاهی سراغ مدل های شیک می رود یا مدل های مختلف لباس را امتحان می کند.

نازنین بیاتی

این تنوع در استایل او شور خاصی ایجاد می کند و تکراری نیست. بیاتی هم در انتخاب لباس و هم در زمینه آرایش به دنبال تنوع و امتحان انواع مختلف است. او مدل موی مختلفی را برای خود در نظر می گیرد و اهل تنوع در آرایش است و هرگز به سبک دائمی و خاص دیده نمی شود. مدل های مختلف آرایش مو و صورت نتایج مثبتی برای او به همراه دارد. چهره خندان او در این مورد بی تاثیر نبوده است.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی




  • فیلم آتش سوزی گسترده و گسترده در خیابان ولیعصر تهران/ 70 زن و مرد در برج آتش نشانی 18 طبقه گرفتار شدند!

آیا این خبر مفید بود؟










منبع

مطالبمرتبط

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید