داستان ویدا، زن قراردادی آدیداس، قبل از خودکشی



ویدا همسر پیمان آدیداس وبلاگ نویس معروف فقید با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.




داستان ویدا، زن قراردادی آدیداس، قبل از خودکشی





بنا به گزارش دریافتی بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای ناحیه 27 تهران، ویدا و همسر دومش در سفری به شمال بودند که با هم اختلاف پیدا کردند و در آنجا ابراهیم از ویدا عذرخواهی کرد و قول داد که در این مدت جبران کند. دیشب از تهران که رفت آنها به سمت تهران حرکت می کنند، اختلاف شدیدی بین آنها وجود دارد تا اینکه در همان جاده راهشان را از هم جدا می کنند و ویدا پس از رسیدن به خانه اش در شمال تهران تصمیم خطرناکی می گیرد و به سراغ ناصر خسرو می رود. یک ماشین تویوتا و از یک گاریچی می خواهد به او کمک کند تا برای ترساندن شوهرش قرص برنج بخرد. وقتی گاریچی برای خرید قرص برنج با او می‌رود، در بازگشت متوجه می‌شود که گاری او را دزدیده‌اند و تقاضای غرامت می‌کند. ویدا از او می خواهد که او را تا محل همسرش در تجریش همراهی کند تا دروغ قرص برنج را می خورد و ابراهیم را می ترساند و سپس تمام پول او را می گیرد. آن دو به خانه ابراهیم می روند و ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او را به بیمارستان می برند. گذشته بود.

هنوز مشخص نیست ویدا چند قرص مصرف کرده اما در ماشین تویوتا او قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف ویدا با همسرش که یک فرضیه است. خیانت با قدرت ادامه می دهد.

ویدیوها و تصاویری از همسر مرحوم پیمان آدیداس، وبلاگ نویس معروف اینستاگرام و سازنده کلیپ های سوسماس در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد وی با فرد دیگری به نام ابراهیم ازدواج کرده است.

استوری های ویدا قبل از خودکشی در اینستاگرامش

ویدا و پیمان آدیداس

ویدا و پیمان آدیداس

ویدا و پیمان آدیداس

ویدا و پیمان آدیداس




  • حمایت غیرمستقیم احمدی نژاد از پزشکان در انتخابات/ حمله به جلیلی درباره قرارداد کرسنت

آیا این خبر مفید بود؟








منبع

مطالبمرتبط

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید