این روزها با گرم شدن هوا بحث استفاده از کولر در تاکسی های اینترنتی دوباره داغ شده است. تپسی اولین شرکتی بود که از سال 2099 بنری را برای بررسی وضعیت تهویه مطبوع در سفرهای خود به برنامه خود اضافه کرد تا بتواند با نظارت بر این شرایط در طول سفر، آن را بهبود بخشد. این شرکت از 4 سال گذشته تاکنون با تعریف تدابیر مختلف در رابطه با کولرها سعی کرده تا سفرهای خنکی را در تابستان برای کاربران خود فراهم کند. در همین راستا، تپسی به تازگی اعلام کرده است که امسال برنامه های ویژه ای برای افزایش میزان استفاده از کولرها و جلب رضایت کاربران دارد.
نگار عرب معاون ارتباطات تپسی با تاکید بر لزوم استفاده از کولر در تمامی سفرهای این شرکت و رعایت ویژه عملکرد سفیران در فصل تابستان می گوید: تهویه هوای مناسب در سفرهای تپسی همواره یکی از دغدغه های ما بوده است. سالهاست که در فصل تابستان بخش ویژهای به اپلیکیشن تپسی اضافه شده است تا با مشارکت کاربران، از وضعیت تهویه مطبوع در سفرها مطلع شویم در بین سفیران تپسی ایجاد شده است، اما برخی به دلیل مشکلاتی مانند خرابی کولر خودرو یا تمام شدن گاز کولر هنوز از این رویکرد پیروی نکرده اند در این راستا طرح های ویژه ای در نظر گرفته شده است تا این سفیران مشکلی برای روشن شدن نداشته باشند کولر.”
به گفته وی، تپسی اقدامات زیر را برای بهبود تهویه مطبوع سفرهای خود در تابستان امسال آغاز کرده است:
تسهیل خدمات شارژ کولر برای سفیران
همراه با اضافه شدن مراکز خدمات شارژ کولر گازی در تهران، این سرویس برای سفیران فعال در شهرهای کرج، قم، مشهد و اصفهان نیز اضافه شده است. سفیران تپسی با مراجعه به این مراکز می توانند کولر گازی خودرو خود را با حداقل قیمت 600 هزار تومان شارژ کنند. ضمناً 20 درصد از این هزینه به عنوان پاداش از طرف ناوگان برای فعال ترین سفیران ناوگان پرداخت می شود.
تخصیص وام برای تعمیرات اساسی و سنگین
تپسی برای تعمیرات اساسی و خسارت سنگین کولر سفیران پرکار خود وام ویژه 10 میلیون تومانی با سود 0 درصد در نظر گرفته است.
پاداش ویژه برای استفاده از کولر
یکی دیگر از برنامه های تپسی برای مقابله با گرما در تابستان، پاداش دادن به سفرایی است که بازخورد خوبی از مسافر در مورد کولر دریافت می کنند. بر اساس این طرح به ازای هر بازخورد مثبت 10 هزار تومان به کیف پول رانندگان اضافه می شود.
این شرکت از کاربران خود خواست تا با شرکت فعال در نظرسنجی سفر (مربوط به تهویه مطبوع) به بهبود شرایط سفر در تابستان کمک کنند. تپسی پیش از این اعلام کرده بود که تاثیر بازخورد مسافران به صورت هفتگی در اختیار سفیران قرار می گیرد تا از عملکرد آنها در ناوگان مطلع شود. به عبارت دیگر، برای راحتی کاربران در ثبت بازخورد، نظرات آنها در مورد تهویه مطبوع مسافرتی در حال حاضر به اطلاع رانندگان نمی رسد، بلکه در طی چند روز جمع آوری شده و در پایان هفته نمایش داده می شود.