یکم جالب:مدل استاندارد این سدان لوکس 791 اسب بخار قدرت داشت که منصوری آن را به 868 اسب بخار رساند; اما برابوس ماه گذشته وارد این رقابت شد و 917 اسب بخار قدرت را برای این خودرو به ارمغان آورد.
منصوری که نمی خواست در این رقابت شکست بخورد، حالا مدل P950 را معرفی کرده که 950 اسب بخار قدرت دارد. منصوری مانند مدل قبلی، المان الکتریکی محرک پلاگین هیبریدی را دست نخورده رها کرده و تنها بر روی موتور احتراقی تمرکز کرده است. برای بهبود عملکرد آن، یک واحد کنترل الکترونیکی جدید با تنظیم سفارشی و همچنین مبدل های کاتالیزوری با کارایی بالا نصب شده است. توربوشارژرهای دوقلو در موتور 4.0 لیتری V8 با مدل های بزرگتر جایگزین شده اند.
قدرت به مجموعهای از چرخهای آلیاژی فورج شده که هر دو 22 اینچ هستند، هدایت میشود. نتیجه چنین تغییراتی این است که شما می توانید در مدت زمان 2.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسید، همان زمانی که پورشه 911 توربو S و برخی از ابرخودروهای قدرتمند و معروف.
منصوری مدعی است که آیرودینامیک بدنه S63 بهبود یافته است، اما دقیقاً مشخص نمی کند که این پیشرفت ها کجاست. P950 دارای یک اسپلیتر جلوی جدید و ورودیهای هوا است که با فیبر کربن پر شدهاند.
فیبر کربن در کاپوت و قسمت های جانبی و عقب خودرو به وضوح دیده می شود. همچنین یک اسپویلر کربنی جدید در درب عقب وجود دارد. اسپویلر سقف، روکش آینه و … قابل سفارش است. منصوری فضای داخلی را با چرم و رنگ خاص، سازهای فیبر کربنی، کفپوش های جدید، پدال های آلومینیومی و آرم های متعدد منصوری تزئین می کند.
منبع: carbuzz
54322