این فیلم چهره بازیگران سریال امپراطور دریا را پس از گذشت 15 سال تغییر می دهد!


این مطلب از گروه وبگردی است و صرفا جنبه سرگرمی دارد

سریال Sea Emperor اولین بار در سال 2008 به نمایش درآمد و پس از آن در کشورهای مختلف منتشر شد. حالا تلویزیون یک بار دیگر تصمیم گرفته است بعد از سریال جومونگ فصل بعد یعنی امپراطور بادها را پخش کند. در ادامه ویدئویی از تغییر چهره بازیگران این سریال پس از 15 سال را مشاهده می کنید.




این فیلم چهره بازیگران سریال امپراطور دریا را پس از گذشت 15 سال تغییر می دهد!





امپراتور دریا (به کره ای: 해신) نام یک مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال 2004 از شبکه KBS2 کره جنوبی پخش شد. این سریال درباره زندگی یک ژنرال شیلائی به نام جانگ بوگو ساخته شده است.

داستان سریال در مورد برده ای به نام گونگ بوک است که همراه با دوستش جانگ نیون سختی های زیادی را تحمل می کند. دزدان دریایی پدرش را می کشند. بعداً توسط شخصی به نام یئوم جانگ آموزش می بیند و پس از آمادگی نسبی در ورزش های رزمی در مسابقه انتخابی محافظان لیدی جامی شرکت می کند. خانم جامی از اعیان و ثروتمندان به شمار می رود و تاجر و سیاستمدار است. سرانجام، گونگبوک توسط لیدی جامی به عنوان محافظ او استخدام می شود. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می شود. از سوی دیگر، یام جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود. لیدی جانگ هوآ از زمانی که پدرش را از دست داد (پدرش توسط یام جانگ در جریان حمله دزدان دریایی کشته شد) در کودکی تحت سرپرستی لیدی جامی بوده است.

گونگ بوک که به محافظان لیدی جامی پیوسته بود، به تدریج متوجه فعالیت های غیرقانونی او شد و قصد داشت او را از قدرت سرنگون کند. لیدی جامی نیز او را به جرم خیانت بیرون می کند و به عنوان برده به چین می فرستد.




  • عشق خیابانی زن جوان او را به کار انداخت / با 2 پسر از 2 پدر به خانه پدری برگشتم

آیا این خبر مفید بود؟










منبع

مطالبمرتبط

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید