آخرین خبر از فرش های سرقتی در سعدآباد چیست؟



یکم جالب: معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت سیزدهم گفت: متهمان پرونده فرش های سرقتی سعد آباد از سوی دستگاه قضایی شناخته شده و رسیدگی به این پرونده در حال پیگیری است.




آخرین خبر از فرش های سرقتی در سعدآباد چیست؟





به گزارش یکم جالب، محمد دهقان سه شنبه شب در بخشی از گفت و گوی تلویزیونی به آخرین وضعیت پرونده سرقت پرداخت. فرش سعد آباد وی گفت: سرقت این فرش ها در دولت دوازدهم توسط معاونت حقوقی همین دولت به قوه قضائیه گزارش شد و در این دولت نیز پیگیری شد. خوشبختانه این موضوع در مرجع قضایی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه «در گزارش اولیه دولت قبل، سرقت 48 تخته فرش از کاخ سعد آباد گزارش شد و سپس مقام قضایی اعلام کرد خیر، 42 تخته فرش سرقتی و 6 تخته فرش به اشتباه شناسایی شد، اما 42 تخته فرش که دزدیده شده رفته است، معلوم است.» وی خاطرنشان کرد: متهمان توسط دستگاه قضایی شناسایی و قاضی خوب در حال رسیدگی است و در حال پیگیری است.

وی گفت: این فرش ها واقعاً فرش های نفیسی هستند و از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارند چرا که این فرش ها مربوط به دوران قاجار است. امیدواریم هر چه زودتر این فرش ها بازگردانده شود و متهمان به مجازات برسند و منتظریم با توجه به اظهارات دادستان ویژه روحانیت و برخی قضات، دستگاه قضایی هر چه زودتر این موضوع را حل کند. اعلام کرد.



آیا این خبر مفید بود؟








منبع

مطالبمرتبط

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید