یکم جالب:هیوندای اینستر که با هدف ورود به اروپا برای مقابله با داچیا ساخته شده، کمی بزرگتر از همتای بنزینی خود است. ابعاد کوچک و جمع و جور این خودرو برای حرکت در سطح شهر بسیار مناسب است.
اگرچه این خودرو از نظر فنی به مدل های Ioniq نزدیک نیست، اما از همان تم پیکسلی در جلو و عقب استفاده می کند. این خودرو در سبد رو به رشد خودروهای الکتریکی هیوندای و همچنین در بخش خودروهای برقی اقتصادی یک برجسته جهانی است.
مشتریان می توانند این خودرو را از بین دو تریم که اندازه باتری و توان خروجی متفاوتی دارند، انتخاب کنند. مدل پایه دارای پکیج 42 کیلووات ساعتی مناسب برای مسافت 299 کیلومتر و موتور الکتریکی با قدرت 95 اسب بخار خواهد بود. نسخه گرانتر، باتری بزرگتر 49 کیلووات ساعتی را برای برد 349 کیلومتر با موتور قدرتمندتر 113 اسب بخاری ترکیب میکند. در هر دو تریم، اینستر دارای گشتاور 146 نیوتن متر است.
در نسخه پایه شتاب 0 تا 100 در 11.7 ثانیه اعلام شده است. در نسخه قدرتمندتر این زمان به 10.6 ثانیه کاهش یافته است. وقتی باتری ماشین تمام می شود، حدود نیم ساعت طول می کشد تا باتری از 10٪ تا 80٪ با استفاده از شارژر DC شارژ شود.
تصاویر فاش شده اینستر را در پیکربندی چهار صندلی نشان میدهند، اما پیکربندی پنج صندلی در اواخر سال 2025 در دسترس خواهد بود. صندلیهای عقب را میتوان به جلو و عقب حرکت داد و بسته به موقعیت آنها، ظرفیت بار از 8.4 تا 12.4 متغیر است. فوت مکعب
اگرچه این یک خودروی کوچک است، اما هیوندای اینستر دارای ویژگی های خوبی است. از کروز کنترل تطبیقی و دوربین 360 درجه گرفته تا پد شارژ بی سیم و نور کمکی بالا در این خودروی اقتصادی به چشم می خورد. این خودرو همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند گرمکن فرمان و هشدار خروج از خط، اپل کارپلی و اندروید اتو می باشد. دو صفحه نمایش 10.25 اینچی تجهیزات استاندارد Inster هستند.
اینستر فقط در اروپا نخواهد بود، زیرا هیوندای آن را در کره جنوبی و همچنین در خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه به فروش خواهد رساند. مدل اینستر کراس در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.
منبع: موتور 1
54322