معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه برای عرضه این خودرو به بازار منتظر اعلام قیمت این خودرو از سوی سازمان حمایت هستیم، اعلام کرد 40 هزار دستگاه از این خودرو به بازار عرضه می شود. قرار است تا پایان سال روانه بازار شود. تا جای خالی خودروهای اقتصادی اتوماتیک پر شود.
به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از محصول جدید خود که شاهین پلاس اتوماتیک است، صبح امروز (جمعه) در هتل المپیک در کلینیک خودرویی ایجاد شده در این مکان رونمایی کرد و با ایجاد امکان تست این خودرو، شرایط را فراهم کرد. برای مقایسه خودرو با سایر محصولات درونی؛ داخلی رقیب ارائه کرد
در این کلینیک خودرو، شاهین پلاس در کنار خودروی شاهین و دو محصول رقیب دیگر قرار گرفت تا از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
مهدی آقا طاهریان – معاون بازاریابی و فروش این خودرو – پس از رونمایی از این محصول و تست آن، در نشست خبری خود اظهار داشت: این طرح در سال 1401 راه اندازی شد; اما با توجه به این ارکان اصلی خودرو تغییر می کند و به عنوان یک محصول جدید باید دوباره تست های استاندارد را پشت سر بگذارد.
وی اعلام کرد: برای تولید 40 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال 1392 برنامه داریم تا بتوانیم خلاء موجود در بازار خودروهای اتوماتیک و اقتصادی را پر کنیم.
این مدیر صنعتی در رابطه با موضوع کلینیک و بحث قیمت گذاری خودرو شاهین پلاس اتوماتیک تصریح کرد: در چهار جامعه هدف بررسی و مقایسه و همچنین برآورد قیمت این محصول جدید سایپا در در نوع خود و بهبود آن نسبت به محصولات قبلی و همچنین نسبت به رقبا صورت می گیرد. در ابتدا امروز به عنوان اولین گروه اصحاب رسانه حضور یافتند، از عصر امروز و فردا مشتریان و سپس صنعتگران شرکت های خودروسازی و در نهایت نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در این کلینیک در خصوص این محصول به همراه محصولات تولید شده توسط رقبا (و نه مونتاژی) مورد بررسی قرار خواهند گرفت. تاکید ما بر خودروهای رقیب تولیدی خاطر به این دلیل است که شاهین پلاس اتوماتیک رقبای دیگری برای محصولات مونتاژی دارد اما اگر آنها را در کنار شاهین پلاس قرار دهیم قطعا بازه قیمتی ما را افزایش می دهد و باعث ایجاد خطا در محصولات می شود. نظرسنجی ها
ادامه دارد…